Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Arkitek Moon Hoon baru saja mereka bentuk Rumah Panorama di Chungcheongbuk - do , Korea Selatan . Salah satu ciri terunik yang ada di rumah ini adalah perpustakaan . Dikatakan demikian kerana perpustakaan ini mempunyai papan gelongsor yang boleh menjadi tempat permainan untuk kanak - kanak .


 Perkara yang unik dari perpustakaan ini adalah reka bentuk yang dibuat bertingkat seperti tangga sehingga mempunyai fungsi tambahan sebagai tempat duduk ketika menikmati teater . Moon Hoon menjelaskan , " Permintaan dasar dari rumah ini adalah bagaimana mereka bentuk ruang  diatas dan dibawah untuk membolehkan mempunyai penampilan yang berbeza . 

Jawapannya datang dengan ruang multifungsional yang merupakan tangga besar , rak buku , ruang baca santai , pawagam mini , papan gelongsor , dan banyak lagi . Pelanggan sangat senang dengan rancangan awal reka bentuk ini . Dapur dan ruang makan adalah ruang penting lain di mana keluarga berkumpul . TV diletakkan di ruang tamu kecil .

Loteng adalah tempat pandangan yang terbaik yang digunakan sebagai ruang bermain untuk kanak - kanak . Tangga yang mempunyai fungsi pelbagai guna memberikan tenaga aktif selama di rumah . Rumah ini benar - benar direka untuk mewujudkan keselesaan di segala usia . 






Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Catat Ulasan

 
Top