Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Sifat cemburu memang tidak boleh lari lebih-lebih lagi pada pasangan kekasih. Itulah yang Murai Batu hendak sampaikan mengenai kisah pengacara, Qi Razali yang akui cemburu melihat adegan intim kekasihnya, Nelydia Senrose bersama pelakon, Sharnaaz Ahmad.

Selepas membaca luahan hati Qi di artikel Murai sebelum ini ,Murai Batu terus lah stalked Instagram Sharnaaz yang dikatakan terlalu melampaui batas mempromosikan drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta dengan memuat naik foto-foto mesra dan intim mereka.

Murai Batu yang tengok sendiri gambar-gambar tu pun rasa sakit hati bila berada di tempat Qi, mana taknya, mereka sangat mesra apabila ada foto yang mereka berpeluk dan kelihatan seperti bercumbu.

Murai Batu dengar foto-foto mesra yang dimuat naik Sharnaaz itu tidak semuanya dari kehendak babak dalam cerita tersebut tetapi ianya foto mesra yang diambl di luar scene.
 Mananya tak berdarah hati si Qi yang katanya masih tidak boleh menerima keintiman hubungan mereka berdua itu. Kalau Murai Batu pun akan melenting. Tapi Murai Batu rasa Sharnaaz pun tidaklah berniat hendak melukakan hati sesiapa, mungkinn juga niat dia baik untuk mempromosikan drama tersebut sebagai pelakon utamanya.
 Namun, Murai Batu rasa Sharnaaz pun perlu ada batasnya dan menghormati Qi sebagai kekasih Nelydia.

Malah Murai Batu rasa tidak perlu hendak mempromosikan drama bersiri itu dengan menunjukan aksi-aksi mesra seperti suami isteri. Cukuplah di dalam lakonan sahaja.

Apa-apa pun, Murai Batu harap mereka bertiga dapat selesaikan masalah ini dengan baik supaya masing-masing juga boleh menghormati pendirian ,hak dan juga kerjaya mereka, tanpa melukakan hati sesiapa.sumber


.. Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Catat Ulasan

 
Top