Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral
Pemilik anjing lain mungkin akan iri hati dengan anjing yang bernama Bobby ini. Kerana ia mampu mengenali wang dan boleh membelanjakannya. Bobby bahkan telah terbiasa belanja sendiri makanannya dengan membawa wangnya.

Jika seseorang memberi Bobby 1 Yuan maka ia lantas menggigitnya dan pergi ke kedai runcit berdekatan. Di sanalah ia membelanjakan wang itu untuk beli makanan kesukaannya, sosej dan kepak ayam. Pemilik kedai paham dan memberikan makanan selepas mengambil wang dari mulut Bobby.

Menurut si pemilik, Bobby sudah melakukan aktiviti itu selama 5-6 tahun terakhir. Anjing mencumbu spaniel ini bahkan berbelanja saban hari. "Aku tidak terlalu ingat bila pertama kali ia berbelanja sendiri, tapi dia memang pintar dalam melakukan banyak perkara," tutur Wang Chun.

Anjing jantan berusia 8 tahun itu benar-benar mampu membezakan mana yang kertas biasa dan wang kertas. Jika diberi dua kertas dengan saiz serupa maka ia akan terus mengambil wang. Bobby menjadi selebriti tempatan di tempat tinggalnya di Changchun, ibu kota provinsi Jilin, kerana ketrampilannya yang unik tersebut. Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Catat Ulasan

 
Top