Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Usia remaja merupakan usia di mana seseorang banyak melakukan perkara-perkara  baru dan tidak masuk akal . Salah satunya adalah remaja ini yang sengaja menyembur aerosol deodorant ke kaki mereka hingga meninggalkan bekas luka . Parahnya lagi , perkara ini  menjadi trend dikalangan remaja .


Tidak hanya itu , mereka pun merakam adegan - adegan ketika mereka tengah melakukan aksi bodoh tersebut . Hal tersebut dilakukan para remaja untuk melihat siapa yang boleh bertahan paling lama . Bahkan beberapa remaja di seluruh dunia telah mengambil bahagian dalam cabaran bodoh tersebut .


Disiarkan dari Odditycentral , beberapa diantara mereka pun mempamerkan aksi bodoh tersebut ke dalam rangkaian sosial . Dalam beberapa foto yang beredar , korang boleh melihat bagaimana mereka menyembur aerosol pada kaki mereka hingga kulit melepuh .
Dalam kes terburuk , trend bodoh ini boleh merosakkan rangkaian parut , yang bahkan boleh menyebabkan kerosakan kekal pada kulit .


Sementara itu , menurut jurucakap British Skin Foundation , aksi bodoh ini boleh menyakiti dan merosakkan kulit . Dia juga mengimbau untuk menggunakan produk ini ( aerosol ) secara tepat dan bertanggungjawab .






Jom saksikan video berikut: 
 
Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral Update Terbaru sumber blogBlog viral

Catat Ulasan

 
Top